sâmbătă, 14 martie 2009

În redacţie la “Courrier international”

Vineri după-amiază, am avut ocazia să vizitez redacţia uneia dintre revistele mele preferate, “Courrier international”. Ghidat de Iulia Badea-Gueritée şi Alexandre Lévy, responsabilul pentru Europa de Est, i-am cunoscut pe redactorii acestei minunate surse de informare, de la responsabilii de spaţiu la tehnoredactori şi de la şeful traducerilor la directorul Philippe Thureau-Dangin, care mi-a evocat amintirile sale despre Bucureştiul lui 1990, impresionat încă de franceza vorbită pe străzile Capitalei noastre. Revista traduce săptămânal articole de actualitate din fiecare regiune a globului, într-o formulă elegant ilustrată şi consistentă. Am primit şi un cadou: un CD cu pagina întâi din 100 de ziare europene. Cum sunt abonat la “Courrier international”, de acum încolo, de câte ori o voi citi, voi avea în minte nu doar poziţia ţărilor despre care e vorba pe hartă, ci şi pe redactorii care ne ajută să le înţelegem. Un grand merci!

Niciun comentariu: